tirsdag 18. mars 2014

Vårens heiteste farger..




























Har virkelig koset meg med siste "Kamille Ideer" i dag, supert blad! Mine favorittsider i bladet denne gang  viser jeg dere her, og dere skjønner sikkert hvorfor. Det er meg og disse fargene her som jeg er så ustyrtelig glad i!
Siden med de malte stolene formelig roper på meg. I stoffhyllene mine fant jeg et lekkert grafisk stoff som passer disse fargetonene perfekt. Det handlet Nr.9-søsteren min til meg på raid i Sverige en gang. (Tusen takk!) Nå skal det kanskje bli en pute av stoffet og kanskje et skjørt.




























Denne siden heier også på meg, og jeg kjenner at jeg får lyst til å løfte den rosa deilige stolen samt den superkule, rå lampa ut av bildet og inn i Kasparahuset.

ER DETTE FARGER DU KAN LIKE TRO?

HA EN FARGERIK KVELD!

2 kommentarer:

  1. Absolutt farger som kan komme inn i mitt hjem! :) Gleder meg til å se både puta og skjørtet! :)
    Fin tirsdag til deg!
    klem

    SvarSlett
  2. Ja! Nydelige farger!
    Blir spennende å se hva du tryller frem av stoffet! :-)
    Ønsker deg en god uke!!

    SvarSlett