onsdag 20. mars 2013

"Pynt" på bordet





























Jeg ser at mange i bloggverden har begynt å påskepynte, så langt er ikke jeg kommet enda. Min påskepyntfavoritt har i mange år vært grener med egg og kanskje bør vi fornye og supplere  eggsamlingen litt i år. Det er morsomt å sitte og dekorere egg.
Min "bordpynt" så lenge er fint papir  samt skjønn nudefarget notisbok fra Søstrene Grene, geometrisk kopp fra Ferm Living og mine elskede bokstavstempler handlet på Papirgalleriet i Oslo.




























Jeg tror egentlig jeg har "glemt" bort påske litt i år og sittet forgapt i sirkler, hekleputer og korallfargede fugler.
Kanskje det er tid for å tumle opp på loftet i morgen og lete etter påskepynt. Til helgen skal vi feire gamle søte mammas bursdag her hjemme. For de av dere som har lagt sin elsk på denne damen er hun "still going strong". Nå gleder hun seg til å sitte på verandaen med kaffekoppen og kle seg i lyse sandfargede bukser samt leke mystisk Greta Garbo med Monkeyglass-solbrillene sine. Det er utrolig at hun blir 91 år.
Litt påskepynt her hjemme til feiringen av dagen hennes får jeg satse på!

LUN, HERLIG ONSDAG TIL DEG!




5 kommentarer:

  1. Tenk at moren din blir 91 år og en stilig og oppegående dame :) Gratulerer til henne:)
    Nydelige farger, Kaspara:) Her hjemme pynter vi ikke til påske, vi er på hytta hele påska og der er dte mye påskepynt som barna har laget:) Malte egg blir laget hvert år:)
    I år skal Astrid og kjæresten hennes bli noen dager sammen med oss:) Vi satser på sol, appelsin, ski, og brettspill og kortspill:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  2. Hold da op, du ser så ung ud og så er din mor 91 - jeg har en farmor på 94... du må holde dig godt! Det er nok de smukke omgivelser der gør det : )

    SvarSlett
  3. Fantastisk! 91 år og still going strong, det er dama si det ;) Vi har mannens mormor og gammeltante still going strong og like skarpe i tunga ennå, på henholdsvis 94 og 96 år til sommeren. Det er så godt når de får bli gamle og oppegående!

    Ellers blir det lite påskepynt hos oss også, da vi rømmer til sjølingans' ferdig påskepyntede hytte. Deilig å bli litt oppvartet for en gangs skyld ;)

    Pynten på bordet ditt er hjemme hos meg også, men gjemt bort i papirkurver og poser... *litt flau* Hihi.

    Ha en videre strålende dag der sør!

    SvarSlett
  4. Hei igjen Kaspara :O)! Nå har jeg blogget om de super søte tingene fra deg så her får du en titt på hvor fuglene og sirklene har funnet sin plass her i huset: http://nerikunst.blogspot.no/2013/03/nymalt-tallerkenhylle-og-en-pakke-fra.html

    Tusen takk for super service og dine koselige meldinger i handelen vår:O).

    Fin fredag til deg :O) Klem fra Neri :O)

    SvarSlett
  5. I år vet jeg ikke om jeg kommer til å pynte til påske, for jeg finner ikke påskepynten.. Blir kanskje noe helt enkelt, som påskeegg.. :) Gratulerer til moren din :o)

    SvarSlett