mandag 11. mars 2013

Finske Inspirasjonsbilder - bra bloggtips



































Vil du dukke ned i vakre og lekre bilder er et tipset;  ta en tur innom denne fantastiske finske bloggen;
Week day carnival.


















































































































































































Bildene på denne bloggen er ren nytelse for øyet, synes jeg!
Kan du like det du ser?

GLAD DAG TIL DEG!

10 kommentarer:

  1. Den bloggen liker jeg godt! Flotte bilder.

    Ha en fin dag, kjære du! Sola skinner ute, men her tilbringes dagen inne med sykt barn. Koselig det også. :)

    SvarSlett
  2. Hi,

    Just became your follower and the message says:
    Gratulerer, Brigitte Peetermans

    Du følger nå Kasparas regnbue

    Yeah! This is great! I understand Finnish!

    Nice blog, I like your pictures. You can have a peak at mine, if you want to ( I am Belgian but I try to translate it in English as well)

    And a message to all Kaspara's followers: please join my blog as a follower. At this moment I am rather pathetic with only a handful of them.


    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be


    SvarSlett
  3. Nydelig bilder fra bloggen! Må virkelig ta turen innom der ser jeg :)
    For jeg kan jo ikke BARE ligge her og se på ammogeriljamiseringen, selv om jeg nok må skynde meg å nyte innsnikingen før sjefen sjøl får øye på hva jeg har gjort... Hihi!

    Ha en videre fabelaktig ukestart!

    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  4. Väldigt fina bilder! =)

    Må gott!
    Annelie

    SvarSlett
  5. Herlig bloggtips! Veggen med bølger, i rosa og brunt, var fantastisk! Moro å gjøre litt mer ut av det enn bare å peise på med en farge over alt ;-)

    God ukestart!

    SvarSlett
  6. Hei kaspara!

    jeg kan definitivt like det jeg ser :)
    har vært innom bloggen tidligere, og nå må jeg innom igjen merker jeg.
    Håper kvelden er herlig!

    SvarSlett
  7. Liker alle disse bildene og hjemmene jeg:) Blir så inspirert av å se andres bilder og måten farger, mønstre brukes på:)Takk for du deler:) Ha en fin dag:)
    klem Trine:)

    SvarSlett
  8. Elsker den bloggen!
    Masse inspirasjon. Vil ha alt ;)
    Klæm

    SvarSlett
  9. What a great pictures again. Love your style and use of colour.
    And such a beautiful rack for your clothes. Did you painted it?
    Have a good week. Oh and love your kitchen!!
    Sweet greet Martine.

    SvarSlett