torsdag 20. september 2012

Sybord-styling

 
Husker dere bildet jeg stylet med mitt gamle elskede sybord og sendte inn til Interiør og Boligmesen i Bergen?
Bildet havnet blant topp 10, veldig gøy!
 
 
 
(Det innsendte bildet var forøvrig ikke en collage slik jeg her har laget.)
 
 
 
 
De tre første plassene skal konkurrere i Bergen og speed-style lørdag den 29.9.
De supre topp tre-bildene er det sjarmerende soverommet med bokstablene fra Mollys Bubble, det elleville tape-bildet fra Ert & Ris,   samt det drømmende,vakre bildet med papirkuler fra Familiesirkus.
Masse lykke til alle tre!
 
 
SUPER DAG TIL MINE FINE LESERE!
 
 
 
 
 

8 kommentarer:

  1. Vel fortjent :) :) Fortsatt fin uke til deg, klem:)

    SvarSlett
  2. Så vel fortjent:)gøy!
    Ein fin fin dag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer!
    Det var veldig flott.

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye! Nydelig stylet! Bildet var min favoritt,
    og jeg hadde håpet du hadde nådd topp-tre. Det hadde du fortjent:-)

    Klem

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye til deg også da :) Kjempestas å være blant topp 10!!

    Synd du ikke skal dit, men forstår selvsagt prioriteringen din :) Høstferie med gutta blir kos!

    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  6. Oioi, så stas da! Husker du la ut de bildene. Det så jo proft ut, så overrasker meg ikke at du kom blant topp ti. Du har en helt spesiell sans for interiør. Skal du på den messen eller? Jeg nyter mine siste permisjonsdager. På mandag er det tid for å ta på lærerhatten igjen. Det blir både fint og rart. God torsdagskveld til deg.

    SvarSlett
  7. Så morro! du e jo så flink så det va vel ikke mer å vente:)

    SvarSlett