fredag 20. juli 2012

Min prikkete dyne....
























































Endelig har jeg fått en prikkete dyne; stor glede! Når man er et prikke-fantom som meg er det herlig å tulle seg inn i grå og hvite prikker handlet på Ikea for 149 svenske kroner.
På den ene siden har dynetrekket hvite prikker og på den andre siden grå. Kjekt!
Her har vi guttekveld i dag. Gutta Boys skal ha tre gode kompiser på overnatting. Det er trivelig med liv og røre i huset!
HA EN LIVAT KVELD DU OGSÅ!

26 kommentarer:

  1. Ja prikkesyken er noe å streve med,- lider av den samme og har stadige abstinenser som må tilfredstilles...og nå ser jeg at et prikkete sengesett i så måte slett ikke hadde vært feil ;)
    Toveklem:)

    SvarSlett
  2. Hei sveis, ha en prikkete fin kveld, klem Nina

    SvarSlett
  3. Hihi prikkene var kjempe fine! Jeg har også lyst på prikkedyne!

    SvarSlett
  4. Prikkene var fine! SLike prikker i senga har jeg også lyst på ;D

    SvarSlett
  5. Hvor ser det hyggeligt ud, er vild med din stumtjener:-)

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlett
  6. Kjære Kaspara,
    Så fint sengetøy! Jeg har ingen prikker i huset, tror jeg! Men jeg synes det er veldig fint allikevel, hihi! Det er jammen travelt om sommeren, når alle har skolefri og barnehagefri! Det er overnattingsgjester hos oss også, fra torsdag til søndag. I morgen skal vi besøke noen venner på hytta deres på Tjøme, og så må jeg nok en kjapp tur innom 13. Jeg har blitt (om mulig) enda gladere i den butikken etter at jeg begynte å jobbe der, og tilbringer gjerne mer tid enn jeg må der :-)! Så fint at dere fikk dere en liten "utenlandstur" til nabolandet, en sånn tur skulle jeg gjerne tatt i sommer, jeg også. I løpet av neste uke skal jeg prøve å få tatt meg en tur sammen med barna til mormor ved Farris, da gir jeg lyd fra meg, hvis dere er hjemme, hadde det vært så hyggelig å bare stoppet og sagt hei i full fart. Og så må jeg innom Nr 9, i fjor bestemte jeg at jeg skulle ha en fast sommertur til Nr 9. Men er barna med, må jeg vite på forhånd hva jeg skal kjøpe, for de blir fort utålmodige når jeg går rundt og drømmer meg bort i fine ting! Kom innom hvis du/dere er i Tønsberg da! Det hadde vært veldig hyggelig! Vi er stort sett hjemme resten av sommeren. God helg til hele gjengen! (Og nå ser jeg at dette burde vært en mail, haha, jaja!) Klem fra Anne.

    SvarSlett
  7. Så fin som bare det! Vil tro du får sove godt i natt :)
    Riktig god helg!

    SvarSlett
  8. Oh, de var skikkelig diggbare! natten går nok som en drøm der!
    Smil fra Vibeke

    SvarSlett
  9. Hej Kaspara!

    Så fint det blev med prickigt i sängen. Jag är lite sugen på det påslakanet också faktiskt. Har tittat på det i flera omgångar på IKEA och nu får jag kanske slå till! Du sa att du gillar svenska och danska loppisar bättre än de norska. Jag har fått känslan att ni i norge har mycket bättre...och lättare att få tag på. Eller så har jag fel...ska man hitta något i sverige så måste man vara snabb, det finns så många som letar efter samma saker. Men idag väntar en jättestor loppmarknad som jag ska gå på...har även lurat med min sambo! Men om han ska följa med så måste man bjuda honom på krov med bröd! :) Men det är det definitivt värt! Hi hi! Önskar dig en fin helg med pojkarna dina!

    KRAM! Petra

    SvarSlett
  10. Hvor ser det bare fint ud - jeg må vist i IKEA i næste uge og købe sådan noget - vi mangler helt sikkert nogle prikker hos os:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlett
  11. herlig prikkete sengesett:)
    Savner tida med overnattingsgjester i telt ute i hagen eller på flatseng på stua:) Nå har våre to hjemmeboende bare besøk av kjærester, blir ikke helt det samme selv om det er trivelig:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  12. Der på sengen din gjorde prikketrekket sæ veldig bra!!

    SvarSlett
  13. Fin-fint sengetøy! Har lest meg nedover og synes hagemøblene ble herlige med knallrosa farge.... og så koselig å male sammen med sønnen sin :-) Jeg er forresten også veldig glad i Gøteborg: Fikk veldig lyst til å dra dit da jeg leste om utflukten deres :-) Ha en fortsatt fin og fargerik sommer. Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Mia
      Så utrolig koselig å høre fra deg!
      Ja, kanskje vi går forbi hverandre i Gøteborg en vakker dag uten å vite om det. Jeg elsker den byen.
      Gode sensommerdager til deg!
      Klem fra Kaspara

      Slett
  14. jeg liker prikkene dine!!
    ha en livat kveld i kveld og!
    her inni magen er det iallafall livat!

    SvarSlett
  15. Tuuusen takk for nyyyydelig nett!!
    Love love love:))

    SvarSlett
  16. Så stilig og kult med 2 sider!
    ha en fin kveld! klem Hege

    SvarSlett
  17. Kule prikker og kule sandaler!!

    God kveld til deg..

    Hilsen Turid

    SvarSlett
  18. Koselig prikkete dynetrekk!
    Fine sommerbilder. Kos deg i sola!

    SvarSlett
  19. Stilig sengetøy! Skal ikke så mye til, fikk veldig lyst på nytt sengetøy merker jeg :)

    SvarSlett
  20. ♥ lovely blog, like your colours alot :)

    Henna
    sitruunan.blogspot.com

    SvarSlett
  21. I just discovered your blog and LOVE it !!! Greetings from France, Britta

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi Brit
      Thank you for your sweet words!
      Wish you av nice evening!
      Greetings from Kaspara

      Slett
  22. Hei fine du!

    Sender deg en liten mail for å høre om du har lyst å være med på noe sammen med IKEA:) Det er litt kort svarfrist, så derfor sender jeg en liten hilsen her også:)

    Solveig

    SvarSlett
  23. Hei!
    For ein fin blogg du har, så masse flotte fargar!!!
    Legger meg til som følger her hos deg, håper det er greitt :o)

    Skal på IKEA i dag, skal sjå etter prikkene.. :o)

    Fin helg til deg!

    ib

    SvarSlett
  24. tommelen opp for prikker, ja jeg våger nesten å påstå at prikker gjør livet gladere..hihi. Fiiiint sengetøy var det i alle fall.

    strålende kveld og helg til deg kaspara!
    klem klem

    SvarSlett