søndag 3. juni 2012

Glade barneputer i nettbutikken






















































  Jeg  har sydd glade barneputer i det siste. Jeg liker å bruke barnestoff og glade retrotekstiler i kombinasjon. I nettbutikken min kan du finne putetrekk med John Blund-stoff, Kardemommeby, Mumi og andre frodige stoff med streif av 70-tallet. I alt 8 puter ble lagt inn i dag.
Putetrekkene er på størrelse med vanlig sengeputer for voksne, og forstykket har jeg foret for å få bedre hold i puten. Min erfaring er at unger elsker farger, og disse kan spre litt fargeglede på barnerommet ser jeg for meg.

Blåst og kaldt i Sandefjord i dag; en riktig fin sydag med andre ord!

FIN, FARGERIK  SØNDAG TIL DEG!




15 kommentarer:

  1. Kjempeflotte - supre på et barnerom. Jeg må nok prøve å sy noen til minsten her også :)
    Fortsatt fin søndag til deg :)

    SvarSlett
  2. Du og du så flotte puter, Kaspara!
    Tror nesten den pedalen din går varm jeg;)
    Takk for hyggelig svar, joda det er fortsatt farger igjen i heimen her:-) He,he..
    Er farlig på loppis,blir litt vel mye impuls på høygir handling. De krakkene snappet jeg bare til meg med engang jeg kom inn døra!
    De er fine da:-)
    Her har det også vært kald vind idag.
    God klestørk..., men naboen har hatt barnedåp, så droppa den...
    Ha en fortsatt fin søndags ettermiddag!
    Vindklem fra Irene

    SvarSlett
  3. Herlige puter i glade fargar! Blir alltid så godt humør av det du lagar, alltid så fargerikt og flott:) Puteinnlegg på bloggen min og, men ikkje fullt så glade fargar hos meg;) Flott søndagskveld til deg:)

    SvarSlett
  4. ååå jeg hadde Jon Blund sengetøy... så fine!
    Lekre farger!
    ha en fin kveld!
    klem Hege
    ps- nei feirer bare her
    Kanskje jeg forandrer på det neste år hihi

    SvarSlett
  5. Hei Irene
    Betryggende å høre at du ikke er blitt helt fargeløs, hi,hi!
    Kaldt og surt her i dag og litt regn også. Gutta er endelig hjemme fra fotballbanen og det dufter hjemmebakte boller i huset. Far i huset er i sluttinnspurten av "perioden sin" og kommer ikke hjem før alt er i havn i dag(natt), deadline i dag nemlig.
    Glade junidager til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  6. Vi voksne liker farger også! Flotte puter.

    SvarSlett
  7. fantastisk fine puter!!
    Der ble jeg for sein til favorittene mine :O)
    følger med videre....

    Du er så flink - og produktiv!
    Klem fra NINA

    SvarSlett
  8. God kveld Kaspara,
    så fine putetrekk, du er produktiv om dagen, altså! Den rosa og brune var spesielt fin, synes jeg! Jeg har fullført tante Gerda-puta i kveld (var det ikke det du og M kalte slikt rosestoff :-)?). Så i morgen skal den få plass i sofaen. Jeg er jo helt forelska i disse stoffene for tiden! Ha en fin kveld videre og god natt, og fin ny uke! Så bra at mannen i Kasparahuset snart har litt mer fritid igjen! Og ps: Det blå og sorte vatteppet er tilbake i den grå sofaen, hihi! Jeg hører på deg, skjønner du :-D! Klem fra Anne.

    SvarSlett
  9. Herlige sprakende puter! :)
    Tusen takk for kjempefin kommentar hos meg! Den varmet godt! :)

    SvarSlett
  10. Så fine putetrekk! Jeg har et Jon Blund sengetøy i gult som det klippes i. De er fine! Du inspirerer - takk!
    :)

    SvarSlett
  11. Nydelige putetrekk Kaspara!
    Likte spesielt det brune mot det rosa.
    Fin kontrast!

    Nå har jeg akkurat sust forbi deg.
    Fikk spa med overnatting av kusinen min
    på Farris bad i Larvik. For en opplevelse!
    Masse næring til kropp og sjel...Mye man
    får skravlet uten gubber og unger tilstede.

    Fin uke te dæ!
    So long...
    Siw

    SvarSlett
  12. Kjempefine putetrekk!! Likte alle, men den brune Jon Blund er nok favoritten:-))
    Mangler bare noen barn å kjøpe til, mine er for store, dessverre.....
    Ha en fin morgendag, Kaspara!!

    Klem Siri

    SvarSlett
  13. Hej Kaspara!
    Litt treig med å kommentere de kjempefine putene du har sydd.. Jeg likte så godt at du har sydd dem i vanlig hodpute-størrelse, da har de straks litt flere bruksområder! :)

    Ønsker deg en deilig helg, og la oss krysse fingrene for litt god-vær, byen vår tar seg best ut i sol ;)

    Klem fra Marthe

    SvarSlett